Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:25:54+02:00
POLSKA-POLOGNE
KANADA-CANADA
BELGIA-BELGIQUE
MALI-MALI
MADAGASKAR-MADAGASCAR

powinno byc okej ;)
2010-03-28T19:26:57+02:00
Polska- pologne
kanada- canada
belgia-belgique
mali- mali
madagaskar-madagascar
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T19:55:18+02:00
Polska - (la) Pologne
Kanada-(le) Canada
Belgia-(la) Belgique
Mali- (le) Mali
Madagaskar-Madagascar