Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:31:09+02:00
1cm-100000cm
1cm-1000m
1cm-1km
x-200km
x=1cm * 200km \ 1 km
x=200cm
2010-03-28T19:33:41+02:00
1: 100 000cm
1: 1 000 m
1: 1km
taka jest skala - 1 cm na mapie to 1 km w rzeczywistosci
w rzeczywistosci masz 200 km
czyli 1*200=200cm

albo odwrotnie
w rzeczywistosci masz 200 km
czyli 200km = 200000m = 20000000cm
skala 1:100000

czuli 20000000:100000=200cm

Odp.:Długość między miejscowościami na mapie wynosi 200 cm czyli 2 m