Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T19:36:34+02:00
A)Al-Ghor(Morze Martwe)
Kotlina Turfańska
b)Nizina Atlantycka
Dolina Kalifornijska
c)Nizina Akan
Nizina Senegalu
d)Alpy
Karpat

;) proszę o naj
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:40:28+02:00
A)depresja Morza Martwego; 399 m. p.p.m.
depresja Morza Martwego (405 m p.p.m.)
b)Nizina Atlantycka
Nizina Hudsońska
Nizina Zatokowa
c)Nizina Akan
Nizina Senegalu
d)Alpidy
Mont Blanc (4807 m n.p.m.)
4 2 4
2010-03-28T19:40:29+02:00
A) Morze Martwe, j. Aralskie
b) Nizina Atlantycka, Nizina Zatokowa
c) Nizina Akan, Nizina Senegalu
d) Alpy, Pireneje
1 5 1