BŁAGAM POMOCY !! :(( NA JUTRO MATME MAM I NIE UMIEM ZROBIĆ ĆWICZEŃ :((

z.2 - Oblicz w pamięci :
0,8 :2 =
0,6 :6 =
4,2 :2 =
0,24 :8 =
0,36 :12 =
5 : 0,1 =
1,8 : 0,9 =
2,6 : 0,2 =
0,25 : 0,5 =

z.3
5,72 : 0,11 = 572 : 11 =
0,475 : 1,9 = 475 : 19 =
0,742 : 1,4 = 7,42 :14 =

z 4
17,425 : 8,5 =
15 : 62,5 =
12,51 : 0,9 =

z 5
1,16 : 0,4 : 0,1 =
22,8 : 1,6 : 0,5 =
124,2 × 0,1 : 1,8 =
649,8 : 0,38 × 0,2 =

i jeszcze z.6 - Rozwiąż równania i sprawdź rozwiązania .
a ) 3,75 × α = 3,9
α =

b ) 0,0364 : b =10,4
b =

BARDZO WAS BŁAGAM <KLĘKA NA KOLANA >

KOMPLETNIE TEGO NIE UMIEM.. : (( ZLITUJCIE SIE

2

Odpowiedzi

2010-03-28T19:37:50+02:00
BŁAGAM POMOCY !! :(( NA JUTRO MATME MAM I NIE UMIEM ZROBIĆ ĆWICZEŃ :((

z.2 - Oblicz w pamięci :
0,8 :2 = 0.4
0,6 :6 = 0.1
4,2 :2 = 2.1
0,24 :8 = 0.03
0,36 :12 = 0.03
5 : 0,1 = 50
1,8 : 0,9 = 2
2,6 : 0,2 = 13
0,25 : 0,5 = 0.5

z.3
5,72 : 0,11 = 572 : 11 = 52
0,475 : 1,9 = 475 : 19 = 25
0,742 : 1,4 = 7,42 :14 = 0,53

z 4
17,425 : 8,5 = 2,05
15 : 62,5 = 0,24
12,51 : 0,9 = 13.9

z 5
1,16 : 0,4 : 0,1 = 29
22,8 : 1,6 : 0,5 = 28,5
124,2 × 0,1 : 1,8 = 6,9
649,8 : 0,38 × 0,2 = 342

i jeszcze z.6 - Rozwiąż równania i sprawdź rozwiązania .
a ) 3,75 × α = 3,9
α = 1,04

b ) 0,0364 : b =10,4
b = 0.0035
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:38:17+02:00
Zad2
0,8 :2 =0,4
0,6 :6 =0.1
4,2 :2 =2,1
0,24 :8 =0,03
0,36 :12 =0,03
5 : 0,1 =50:1=50
1,8 : 0,9 =18:9=2
2,6 : 0,2 =26:2=13
0,25 : 0,5 =2.5:5=0,5

zad3
5,72 : 0,11 = 572 : 11 =52
0,475 : 1,9 = 475 : 19 =25
0,742 : 1,4 = 7,42 :14 =0.53

zad4
17,425 : 8,5 =174,25:85=2.05
15 : 62,5 =150:625=0.24
12,51 : 0,9 = 125.1:9=13.9

i jeszcze z.6 - Rozwiąż równania i sprawdź rozwiązania .
a ) 3,75 × α = 3,9
α =1,04

b ) 0,0364 : b =10,4
b = 0.0035

wystarczy ze liczbe po znaku = podzielisz przez pierwsza np.
a) 3,9:3.75=α

2 5 2