Odpowiedzi

2010-03-28T19:42:36+02:00
Słowa przemawiają do nas w celu uświadomienia nam że życie nie tylko jest po to by brać ani by stać i nic nie robić.W życiu trzeba dać coś z siebie samego.To jest jedyny spobób na utrzymanie i na życie
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:44:08+02:00
Wydaję mi się że chodzi o to że jeśli chce się w pełni żyć to nie wystarczy tylko stać z wyciągniętymi rękami by brać od innych, ale również dawać coś dobrego od siebie - dla innych. Trzeba coś robić a nie liczyć że "ktoś może to za mnie zrobi".


Mam nadzieje że pomogłam. Pozdrawiam:)
11 5 11
2010-03-28T20:19:18+02:00
Chodzi o to aby pomóc innym osobom a nie tylko być zamkniętym w sobie.
4 3 4