Odpowiedzi

2010-03-28T19:40:29+02:00
P=52*84=4368 m2
4368*20=87360 g
2010-03-28T19:41:26+02:00
P= ab= 52*84=4368 m²
4368*20g=87360g
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:43:53+02:00
Działka w kształcie Prostokąta ma wymiary 52m x 84m
W celu użyźnienia działki trzeba na 1m2 pola zurzyć 20g nawozu sztucznego. Ile potrzeba nawozu aby użyźnić działkę ? Kg zamienić na g .

52mx84m=4368m²
4384x20=87360 [g]
87360g=87,36kg
Odp: Potrzeba 87,36kg nawozu.