A)Ania ma tyle samo braci co sióstr.
Niech x oznacza liczbę braci.
Zapisz,ile dzieci jest w rodzinie.

b)Jacek ma dwa razy więcej braci niż sióstr.Niech y oznacza liczbę sióstr Jacka.
Zapisz,ile dzieci jest w tej rodzinie.

Bardzo proszę o niezwłoczną odpowiedź!!
Dam naj;)

3

Odpowiedzi

2010-03-28T19:39:46+02:00
Hej!!!

a)
x-liczba braci
k-liczba sióstr
a-Ania
x+k+a

b)
y-liczba sióstr
o-liczba braci
j-Jacek
2o+y=j
2 5 2
2010-03-28T19:41:17+02:00
A ) 2x + 1
b ) x + 2x + 1 = 3x + 1
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:20:24+02:00