Zamień zakazy na nakazy i nakazy na zakazy w dekalogu
tylko 3 i 4 to nakaz
1) Nie będziesz miał Bogów cudzych przede Mną,
2) Nie będziesz brał imienia Pana Boga Twego nadaremnie,
3) Pamiętaj, abyś dzień święty święcił,
4) Czcij ojca twego i matkę twoją,
5) Nie zabijaj,
6) Nie cudzołóz,
7) Nie kradnij,
8) Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu twemu,
9) Nie pożądaj żony bliźniego twego,
10) Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
pilne na jutro

2

Odpowiedzi

2010-03-28T20:04:38+02:00
1. Będziesz miał bogów cudzych przede mną
2. będziesz brał imię pana boga twego nadaremnie
3. Nie pamiętaj aby dzień święty święcił
4. Nie czcij ojca twego i matki swojej
5. Zabijaj
6. Cudzołóż
7. Kradnij
8.Mów fałszywe świadectwo przeciw bliźniemu twemu
9.Pożądaj żony bliźniego twego
10. Oraz każdą rzecz która jego jest
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:05:42+02:00
1.Miej jednego Boga i Zadnych cudzych przed Nim.
2.Używaj imienia Pana Boga twego nad wszystkie imiona.
3.Nie zapominaj byś dzień święty święcił.
4.Nie zniważaj Ojca i Matki swojej.
5.Szanuj życie innych
6. Bądz wierny żonie swej.
7.Na wszystko uczciwie zapracuj.
8.Zawsze mów prawdę o swoim bliźnim.
9.Szanuj swoją żonę i bądz tylko przy niej.
10.wszystko rzeczy niech będa twoje.
Mam nadzieje ,że pomogłem proszę o naj...
6 4 6