Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:48:01+02:00

a) 2α+α= 180
3α=180/:3
α=60

b) 210+ 2β+4β= 360
6β=150/:6
β=25

c) γ+60+γ+γ-30 = 180
3γ=150/:3
γ=50
2010-03-28T19:49:46+02:00
2α+α= 180
3a=180 /:3
a=60

210+ 2β+4β= 360
2B+4B=360-210
6B=150 /:6
B=25

γ+60+γ+γ-30 = 180
y+y+y=180-60+30
3y=150 /:3
y=50
2010-03-28T19:51:33+02:00
A) 2a+a=180
3a=180
a=60

b)210+2b+4b=360
6b=360-210
6b=150
b=25

c)γ+60+γ+γ-30 = 180
3y=180-60+30
3y=150
y=50