Odpowiedzi

2010-03-28T19:48:40+02:00
Do elementów świata przedstawionego zalicza się:
czas akcji
miejsce akcji
bohaterowie

myśle ze pomogłam
pozdrawiam : miss001;**********
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T19:48:54+02:00
-czas i miejsce zdarzeń,
-bohaterowie,
-wydarzenia,
-nota biograficzna o autorze (nie zawsze).

pozdrawiam :)
2010-03-28T20:18:30+02:00
*czas akcji,
*miejsce akcji,
*bohaterowie,
*zdarzenia,
*procesy życiowe,
*świat fizyczny
Świat przedstawiony to całokształt zaprezentowanych w nim zjawisk.