Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T12:00:18+01:00
W dniu Wszystkich Świętych cmentarz jest zapchany kwiatami zniczami wiązankami itp.Ponieważ to dzień w którym odwiedzamy zmarłych i oni na nas patrzą i potem oni nam pomagają za to że my im pomogliśmy.
4 1 4
2009-10-31T12:02:33+01:00
Cmentarz w dniu Wszystkich Świętych jest bardzo uroczyście przystrojony.
Na nagrobkach zmarłych pali się znicze i układa kwiaty. Odprawiana jest też procesja na cmentarz. W ten czas przypominają się nam wszystkie wspomniania związane z daną osobą. W ten dzień nie mówimy o zmarłych źle.
3 4 3