Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:22:44+01:00
W rozmnażaniu bezpłciowym nie są wytwarzane DNA , a więc nie są przekazywanie genotypy. Organizmy rozmnażające się bezpłciowo o genotypach mało podatnych na mutacje są gorzej przystosowane do zmieniających się warunków środowiska.

Np. jesli szybko zmieni się temperatura otoczenia, młode komórki umrą.
2009-10-31T14:54:30+01:00
W rozmnazaniu bezplociowym nie sa wytwarzane DNA, a wiec sa przekazywane gnotypy, ktore sa gorzej przystosowane do zmieniajacych sie warunkow np. jesli szybko zmieni sie temperatura mlode komorki umra.

Nie jestem pewna odpowiedzi.