Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-31T12:10:27+01:00
Pustynia -> samotność
Katastrrofa lotnicza -> niepowodzenia w życiu, upadki
Gwiazdy -> droga do odnalezienia kogoś bliskiego
Baobaby -> zło, niebezpieczeństwo
Róża -> pierwsza miłość, kobiecość
Planety -> ucieleśnienie osobowości człowieka
Wulkany (czyszczenie) -> obowiązek, przezorność
Baranek -> niewinność ; niespodziewane zagrożenie
Studnia -> cel, marzenia
Kolce -> obrona, tarcza, pozorne bezpieczeństwo
Lis -> przyjaźń, mądrość
Odejście Małego Księcia -> osiągnięcie dojrzałości, dorosłości
Żmija -> ból, śmierć, odejście
53 4 53
2009-10-31T12:12:23+01:00
Lis- symbol przyjaźni, wierności, mądrości, wrażliwości,delikatności
żmija-symbol śmiercitakże symbol tajemnicy powrotu, końca pewnego etapu zyciowego.
studnia-symbol czegoś pięknego tajemniczego, co przyciąga,powoduje, że chce sie nam dociekać do tajemnic
54 1 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:33:59+01:00
LIS- inteligencja, wiedza o życiu, trudna do oswojenia nieufność

BAOBAB- zło, nie zniszczone w zarodku stanie się potęgą zagrażającą ogólnemu porządkowi

STUDNIA - marzenia, które motywują do działania, zrealizowane przynoszą pełnię szczęścia

ŻMIJA - moce tajemne, wiedza o sprawach ostatecznych, losie, śmierci
53 4 53