Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:20:53+01:00
Połczynie-Zdroju
Podstawą funkcjonowania uzdrowiska są złoża borowiny i solanki, dzięki którym leczy się schorzenia reumatyczne, neurologiczne, układu krążenia, osteoporozę, dolegliwości narządów ruchu i choroby kobiece. Dodatkowym powodem rozwoju uzdrowiska było położenie miasta wśród terenów przyrodniczych i słabo zurbanizowanych.
Świeradowie-Zdroju
zasoby naturalnych surowców leczniczych: wody mineralne, wody radonowe, złoża borowiny umożliwiające leczenie chorób reumatycznych i narządów ruchu,jak i do kąpieli , leczą przede wszystkim choroby reumatyczne, narządów ruchu, układu krążenia oraz choroby kobiece
1 5 1
2009-10-31T12:21:50+01:00
W Połczynie-Zdroju można leczyć schorzenia reumatyczne, neurologiczne, układu krążenia, osteoporozę, dolegliwości narządów ruchu i choroby kobiece.
W Świeradowie-Zdroju można leczyć choroby reumatyczne, narządów ruchu, układu krążenia oraz choroby kobiece.
2009-10-31T16:07:32+01:00
Połczyn-Zdrój-leczy się tu schorzenia reumatyczne, neurologiczne oraz niepłodność.

Świeradów-Zdrój-można tu leczyć takie schorzenia jak: choroby reumatyczne, choroby narządów ruchu, układu krążenia czy choroby kobiece.