Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:02:39+02:00
Drogi ............(wpisujesz imie kolegi)! .......(miejscowość).......(data)
Na wstępie chciałbym/chciałam=bym Cię serdecznie pozdrowić. Ostatnio byłam/byłem na wspaniałej wycieczce w Zakopanym. Niedawo mieliśmy bardzo trudny sprawdzian z ortografii. Właśnie ostatnio dużo nauki mamy. Dostałe/dostałam 4. Tydzień temu pokłóciłam się z ........(wpisujesz obojętne imie lub imie osoby z którą się pokłóciłeś/pokłóciłaś. Niestety muszę już kończyć, bo jest troszkę późno. Niedługo się spotkamy, bo przyjeżdżam do babci na weekend.
Pozdrawiam .....(twoje imie)
Liczę na naj
2010-03-28T20:05:54+02:00
Droga Aniu!
Dziękuje Ci za ostatni list. Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku. Szkoda, że tak rzadko do nas przyjeżdżasz u mnie tyle się dzieje, dlatego piszę do Ciebie list, aby Ci o tym opowiedzieć.
Na urodziny dostałam od rodziców pieska- czarnego nazwałam go Kropka. Musisz koniecznie go zobaczyć. Niedługo jadę z rodzicami do cioci do Niemiec. Będę pierwszy raz za granicą. Wyślę Ci stamtąd pocztówkę.
Pozdrawiam Cie serdecznie i całuje. Twoja przyjaciółka
Amelka