Pomoże ktoś? Zadnie z anglika:(

1.Jesteś na wakacjach w Anglii. Zamówiłeś posiłek w restauracji. Danie które otrzymałeś nie odpowiada Twoim oczekiwaniom. W rozmowie z kelnerem:
-wyraź swoje niezadowolenie, podając przyczyny
-zapytaj o możliwe rozwiązanie problemu
-zaakceptuj zasugerowane rozwiązanie problemu

2.Jesteś kelnerem w restauracji. Osoba którą obsługujesz jest niezadowolona z dania które otrzymała, w rozmowie z klientem:
-przeproś za zaistniałą sytuację, podając jej powód
-zaproponuj rozwiązanie problemu
-obiecaj taka sytuacja już się nie powtórzy.

Pomoże ktoś? Odpowiedź na każdy podpunkt po zdaniu.

Napisałem po polsku i jak ktoś by mógł przetłumaczyć:)
1.- Kupiłem danie i jest bardzo nie smaczne, ponieważ jest za bardzo posolone.
- Czy mógłbym dostać nową porcję?
- Oczywiście, może pan przynieść nowe danie.

2.-Przepraszam, że panu nie smakuje, ale dzisiaj kucharze mają dużo pracy.
-Jeśli pan chce mogę przynieść nową porcję.
-Jeszcze raz przepraszam i obiecuję, że to się nie powtórzy.

I najlepiej, żeby to nie było z google.translate

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:10:09+02:00
1.
- Przepraszam pana, chciałbym wymienić to danie. Jest zimne i pozbawione smaku. Czy mógłbym je wymienić ?
- Oczywiście, najmocniej pana przepraszam. Zabiorę to danie i za chwilę otrzyma pan nowe, na koszt firmy.
- Bardzo panu dziękuję za pomoc.
-------------------
- Excuse me, I would mention this dish. It is cold and devoid of taste. Can I replace them?
- Of course, im really sorry you sir. I'll take the meal and soon you will receive a new, at the expense of the company.
- Thank you very much for your help.
========================
=======================
2.
- Bardzo pana przepraszam, najwidoczniej w kuchni doszło do jakiejś pomyłki. Chciałby pan dostać nowe danie, czy woli pan zrezygnować z posiłku ?
- Proszę o nowe danie.
- Oczywiście, zaraz przyniosę. Zapewniam że kucharz zostanie pouczony, taka sytuacja już się więcej nie powtórzy. Jeszcze raz bardzo przepraszam.
-------------------
- Im verry sorry Mr, apparently in the kitchen there was some mistake. Would you like to get a new dish if you prefer to cancel the meal?
- Please, a new dish.
- Of course, just bring. Assure that the chef will be advised, that situation has never happened again. Again, very sorry.