Odpowiedzi

2010-03-28T20:03:14+02:00
3 dm³ = 3000 cm³
1l=1000 ml=100 cl=1000 cm³=1 dm³=0,01 hl=0,001 m³
1m³=1000 l =100000 cl =1000dm³=1000000cm³=10 hl=1000000ml
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:07:03+02:00
Trochę tego, co ci sie przyda:
1km³=1 000 000 000m³=1 000 000 000 000 dm³=1 00000 00000 00000cm³

1m³=1 000 000cm³=1 000dm³=1 000 000 000mm³

1dm³=1000cm³=1 000 000mm³
1cm³=1 000m,m³

1l=1dm³
1hl=100l
1l=1000ml
1ml=0,001l
1cl=0,01 l 1l =1000ml



teraz tak:
3dm ³[cm³]
robisz tak:
1dm³=1000cm³(bierzesz to z w/w)
3dm³=3×1000=3000cm³

1l=1000ml(masz to wyżej)



1 l=1000cm³=1 000 000mm³
1l=0,001m³
1m³=1000l 1cm³=0,001 litra
6 3 6