Uzupełnij podane zdania dowolnymi wyrazami (by miały one oczywiście jakiś sens).
1. W przyszłym roku planuję wyjazd ....., jednak ..... .
2. Woda w jeziorze była ....., toteż ..... .
3. Spływ był ....., więc ..... .
4.W zeszłym roku udało się nam wypożyczyć ....., ale ..... kajaki.
5. Podczas zawodów kajakarskich nie było ani ....., ani ..... .
;))))))))))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:04:22+02:00
1. W przyszłym roku planuję wyjazd w góry, jednak raczej nie bede mógł .
2. Woda w jeziorze była zimna, toteż szybko wyszliśmy z kąpieliska .
3. Spływ był wąski, więc nie zjechaliśmy .
4.W zeszłym roku udało się nam wypożyczyć narty wodne, ale nie kajaki.
5. Podczas zawodów kajakarskich nie było ani ładnej pogody, ani dobrych zawodników .
2010-03-28T20:07:03+02:00
1. W przyszłym roku planuję wyjazd do Niemczech, jednak mama mi nie pozwala .
2. Woda w jeziorze była czysta i bezbarwna , toteż dzieci ją pobrudziły .
3. Spływ był piękny , więc zrobiłam mu zdjęcie .
4.W zeszłym roku udało się nam wypożyczyć kajaki , ale tata wydał kajaki.
5. Podczas zawodów kajakarskich nie było ani taty, ani mamy .
2010-03-28T20:08:36+02:00
1.do USA jednak nie znam dobrze angielskiego
2.zimna toteż wchodzilismy na krótko
3.(sorki brak pomysłu)
4.łódkę ale w tym pojechaliśmy na kajaki
5.(znowu brak pomysłu)