Co oni mówią? Ułóż poprawne zdania.
du Rad fahren können?
.....................................
ich später nach hause dürfen kommen?
............................................
was ich jetzt machen sollen?
..................................................

niektóre wyrazy są w złej formie gramatycznej (tak pan mówił) ;p

proszę!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-28T20:07:10+02:00
1.Kannst du Rad fahren?
2. Darf ich spater nach Hause kommen?
3.Was soll ich jetzt machen?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:07:21+02:00
Kannst du Rad fahren?
Czy umiesz jeździć rowerem?

Darf ich später nach Hause kommen?
Czy mogę później wrócić do domu?

Was soll ich jetzt machen?
Co powinnam teraz zrobić?
7 5 7