Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:14:51+02:00
Żyjemy zdrowo
Dla dzieci:Zamiast codziennych słodyczy zrób sobie plan z rodzicami. Jedz warzywa i owoce w tygodniu a słodycze w łikend.
Dla dorosłych:Jedz warzywa i owoce częściej po uprawiaj sportu w dzień.
1 5 1
2010-03-28T20:16:16+02:00
Żyj zdrowo



Twój organizm potrzebuje wiele rzeczy do prawidłowego rozwoju m.in Białko !








Pamiętaj o nim
2010-03-28T20:16:45+02:00
ZDROWIE
zdrowie jest nam potrzebne do prawidłowego rozwijania się i wykonywania sportów.

1 jedz mało słodyczy najlepiej ich unikaj
2 wykonywuj duzo ćwiczeń
3 jedz miesą ale nie zaduż
4 nie jedz kolacji