Odpowiedzi

2010-03-28T20:17:09+02:00
Drogi .............(imie osoby)! .............(miesto)....(data)
Na wstępie serdecznie Cię pozdrawiam. ............. jestem powaznie chora. Mam ospęwietrzną. Wszystko mnie swędzi. To jest okropne, a najgorsze jest to, że nie wolno mi się drapać. Nie prędko wrócę do szkoły. Mógłbyś/mogłabyś mnie odwiedzić, a przy okazji powiedzieć co robiliście? Nie chcę mieć większych zaległości. Mam nadzieje, że przyjdziesz.
Pozdrawiam .....(twoje imie)

Iczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:38:03+02:00
Hi John!
I write to you becouse I must tell you something. I'm very sick. I'm coughing a lot. Sometimes i'm sneezing and I have a fever, 39 degrees. I went to doctor yesterday, I don't have to go to school this week, so I thought you can visit me, what do you think? I know I'm sick, but don't worry I won't cought at you :P I'm looking forward for hearing from you. Love,
(your name):)

I hope I help you. It's easy, why don't you write it yourself?
1 4 1
2010-03-28T20:45:08+02:00
Drogi (np.) Marcinie.
Jestem bardzo chory.
Mam zapalenie oskrzeli.
Tak bardzo bym chciał się z tobą pobawić ale nie mogę wyjść z domu.Pan Doktor powiedział, że bawić się na dworze będę mógł
w (np.) poniedziałek za tydzień.Gdybyś miał czas przyjdź do mnie do domu w środę porozmawiać, przy okazji powiesz mi jakie były zadania domowe i czego się uczyliście.
Z wyrazami szacunku............(tu wpisz swoje imię i nazwisko)