Odpowiedzi

2009-10-31T12:20:19+01:00
Skala 1:25000 odpowiada następującemu stanowi.

1 cm na mapie = 25000 cm w rzeczywistości czyli 250m

2 cm = 500m = 0,5km

0,5*0,5 = 0,25km²
1 5 1
2009-10-31T13:09:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T14:20:30+01:00
1:25000
1cm-25000cm
1cm-250m
1cm-0,25km
odp.2cm-0,5km
P=a*a
P=0,5*0.5
P=0,25km2(kilometry kwadratowe)
odp.Pole powierzchni kwadratu wynosi 0,25km2
2 3 2