Odpowiedzi

  • awin
  • Rozwiązujący
2009-10-31T12:25:20+01:00
1760=110%

1760/1 : 110 =

=16 - I to się równa 1%

16zł x 100= 1600zł

odp. Przed podwyżką zarabiał 1600zł
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:25:26+01:00
Pieniądze: %:
1760zł 110
x 100

(1760złx100):110=176000zł:110=1600zł

odp: Przed podwyżką ten pracownik zarabiał 1600zł.
11 3 11
2009-10-31T12:26:38+01:00
Ja robię z proporcji takie zadania

1760 zł - 110%
x - 100%

x/100%=1760zł/110% | *100%
x=(1760zł*100%)/110%
x= 176000zł/110
x= 1600zł

Odp: Przed podwyzką zarabiał 1600zł.
4 3 4