Odpowiedzi

2010-03-28T20:22:39+02:00
Nie wiem czy o to chodzilo ale:
1. Dziś o godzinie 23:15 uderzył piorun w drzewo w pobliżu ratusza.
2. Dzisiejsze błyskawice pięknie rozjaśniały ciemność.
3. Drzewa pod wpływem wiatru kołyszą się we wszystkie możliwe strony.
4. Silny wiatr, wzbija tumany kurzu znajdującego się na ulicy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:27:53+02:00
1) To było straszne. Śpię sobie aż tu nagle w środku nocy rozległ się wielki huk. Okazało się, że to piorun uderzył w drzewo. Bardzo sie przestraszyłam, ponieważ to drzewo stało na polu za moim domem. Przed całą noc musiałam spać z mamą, bo bałam się, że to się powtórzy.
2) Obudziłam się wnocy. Podeszłam do okna. Spojrzałam w niebo. Ujrzałam piękne gwiazdy. Wyglądało to jak morze gwiazd. Słyszałam huk. Gdy tu nagle błysk i jasna błyskawica rozjaśniła ciemne niebo. To było śliczne.
3) Zjadłam obiad, gdy nagle zerwał się silny wiatr. Dzieci bawiące się na podwórku pouciekały do domów. Zaczął padać rzęsisty deszcz. Wszystkie drzewa kołysały sie we wszystkie strony jak oszalałe. Ulewa minęła dopiero po 2 godzinach.
4) Wędrowałam po świecie. Właśnie byłam w wysuszonej dolinie. Skorupa ziemska była tak skamieniała, że kurz możnabyło by zbierać tonami. Nagle zaczął wiać potężny wiatr, który wzbijał tumany kurzu. To zjawisko trało przez całą noc.



Liczę na naj