Odpowiedzi

2010-03-28T20:22:33+02:00
1l-1dm³
100l-1hektolitr
10 hektolitrów 1cm sześcienny 1 metrsześcienny-1 mililitr
5 2 5
2010-03-28T20:22:46+02:00
1 litr----100 litrów
1 mililitr----- 1 metrsześcienny
1 hektolitr------10 hektolitrów
1 dm sześcienny-----1cm sześcienny



:))))))))
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • BlYa
  • Rozwiązujący
2010-03-28T20:24:23+02:00
1 dm sześcienny = 1 litr
100 litrów = 1 hektolitr
1 mililitr = 1 cm sześcienny
10 hektolitrów = 1 metr sześcienny
3 3 3