Odpowiedzi

2010-03-28T20:21:52+02:00
X = suma temperatur pierwszych 12 dni
y = temperatura dnia 13

x / 12 = 3
x+y / 13 = 2
------

x = 36

x+y = 26
------
y= 26 - x
x = 36
-----
x=36
y=-10

Odp. Temperatura 13 grudnia wynosiła -10 stopni Celsjusza.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T20:22:03+02:00
X = suma temperatur pierwszych 12 dni
y = temperatura dnia 13

x / 12 = 3
x+y / 13 = 2

x = 36

x+y = 26

y= 26 - x
x = 36

x=36
y=-10

Odp. Temperatura 13 grudnia wynosiła -10 stopni Celsjusza.
11 4 11