Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:33:46+02:00
Miał trójkę dzieci. Jedna z bliźniaczek miał ciemne włosu koloru blond, a druga rude koloru brunatnego. Był bardzo upalny dzień tej zimy i wszyscy razem usiedli w gorącym cieniu. Wszytski kochał równo różnie. Mama która była ciemna z Polski, nie umiała mówic po Portugalsku odezwała się : Ola seniorita!
9 3 9
2010-03-28T20:47:04+02:00
Biały murzy opalal sie przy swietle ksiazyca.
Wilgotna pustynia piescila jego ciało.
Stojacy na galezi nietoperz przygladal sie jego oczom.
spragniony napil sie suchej wody.
Namalowal pejzarz bezbarwnymi farbami.
Zjadł slodka cytrynę.
Nastepnie zaspiewal w milczeniu swoja ulubiona melodię.
wsunal sie do przestronnego szlasu.
Wypił bila kawe.
Rozplatal draeady na wsej lysej glowie.
zapalil ognisko zimnym ogniem.
kwadratowe kolo zaslonilo mu wejscie do jesgo szlasu.


8 4 8
2010-03-28T20:55:50+02:00
Pewien biały murzyn kupił czarne mleko.Bardzo lubił kąpać się w słonym jeziorze i jeść słone lody.Pewnego dnia znalazł miękki kamień i dał swojemu młodemu dziadkowi.Dziadek smiejąc się z płaczu podziękował wnuczkowi i pogłaskał się po włosach na swej łysej głowie.Poszli razem opalać się w cieniu.Słońce tego dnia tak mocno chłodziło.Patrzą a w szklance pali się herbata,murzyn czym prędzej ugasił ogień.
10 4 10