Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:38:22+02:00
1.Nie linieją, np. Pudle, Sznaucery, Teriery, Beagle, Jamniki.
2.Psy i koty linieją podczas zmian pór roku, m.in. kiedy jest zima.
3.Działają od 1864r.
1 1 1
2010-03-28T20:44:19+02:00
Ad.1. Rasy nie liniejące w ogóle: york, maltańczyk, skye terier, briard, ponieważ nie mają one typowej siersci, lecz ich futro przypomina wlosy czlowieka.
Ad. 2. Przed zimą (futro psa lub kota staje się grubsze i gęstsze) i przed okresem letnim (grube futro zostaje wymienione na lżejsze).
Ad.3. 1 listopada 1864 roku (po upadku powstania styczniowego)