Odpowiedzi

2010-03-28T20:32:25+02:00
1)żałujemy za grzechy
2)przychodzmy do kościoła na spotkanie z Bogiem,czyli na msze
3)spozywamy ciało Jezusa
4) modlimy sie, idziemy do spowiedzi,staram sie popelniac jak najmniej blędów
27 3 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:36:15+02:00
Zadość uczynienie to naprawienie wyrządzonych szkód , przykrości .Jesli komus coś ukradłem to trzeba tej osobie tą rzecz oddać lub odkupić, naprawić .
Msza swięta to modlitwa do Boga w kosciele katolickim .
Komunia święto jest to przyjęcie Pana Jezusa pod postacia opłatka czyli chleba.
Ciało i Dusze przygotowujemy w ten sposób że przepraszamy , robimy rachunek sumienia zal za grzechy i przystępujemy do spowiedzi.
74 3 74