Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:41:00+01:00
Powinny być wyrozumiałe , odpowiedzialne , pracowite , mądre i uczynne .
5 3 5
2009-10-31T12:41:12+01:00
Uczciwość,profesjonalizm,odwaga,bycie chętnym,
2 4 2
2009-10-31T12:46:20+01:00
Wymień cechy, jakie powinny posiadać osoby pełniące funkcje w samorządzie uczniowskim.:
1.obowiązkowość
2.zaufanie
3.inteligencje
4.sympatyczny
5.charyzma
6.elokwencja
7.otwartość
8.pomysłowośc
8 3 8