Zapisz ulamek zwykly w postaci dziesietnej:
120/240
17/25
36/120
16/80
21/75
33/750

Pomiedzy liczby wpisz jeden ze znakow: <,>,=

0,4...⅗
8/20...0,36
40/200...0,2
1,4...1 cala i 2/25
7/20...0,36
4 cale i 5/20...3,25
3,04...3 cale i 2/25
9/25...0,36
5/8...0,5

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:36:11+02:00
Zadanie 1.
120/240 = 12/24 = 1/2 = 0,5
17/25 = 68/100 = 0,68
36/120 = 18/60 = 9/20 = 45/100 = 0,45
16/80 = 8/40 = 1/5 = 2/10 = 0,2
21/75 = 7/25 = 28/100 = 0,28
33/750 = 11/250 = 44/1000 = 0,044

zadanie 2.
0,4 < ⅗
8/20 > 0,36
40/200 = 0,2
1,4 > 1 cala i 2/25
7/20 < 0,36
4 cale i 5/20 > 3,25
3,04 < 3 cale i 2/25
9/25 = 0,36
5/8 > 0,5
24 3 24
2010-03-28T20:40:45+02:00
1. a) 0.5
b) 0.68
c) 0.3
d) 0.2
e) 0.28
f) 0.044

2. 0.4 < 3/5
8/20 > 0.36
40/200=0,2
1,4>1 i 2/25
7/20<0,36
4 cale i 5/20>3,25
3,04<3 cale i 2/25
9/25=0,36
5/8>0,5
21 3 21