Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:44:15+01:00
Z tego co wiem z różnych ksiażek to :



Mitoza jest to: podział jądra komórkowego, któremu towarzyszy precyzyjne rozdzielenie chromosomów do dwóch jąder potomnych. W jego wyniku powstają jądra potomne, które zawierają taką samą liczbę chromosomów co jądro dzielące się

mam nadzieje że pomogłem

Mejoza jest to: proces podziału komórki który występuje u organizmów rozmnażających się płciowo. Polega na takich podziałach jądra komórki diploidalnej, że w rezultacie powstają 4 komórki haploidalne.
2009-10-31T14:37:43+01:00
Mitoza – proces podziału pośredniego jądra komórkowego
mejoza- proces podziału redukcyjnego jądra komórkowego