Odpowiedzi

2010-03-28T20:39:17+02:00
M. hrabi/a hrabi/owie
D. hrabi/ego, hrabi/ hrabi/ów
C. hrabie/mu hrabi/om
B. hrabiego, hrabi/ę hrabi/ów
N. z hrabi/ą z hrabi/ami
Msc o hrabi/ o hrabi/ach

Temat: hrabi
Nie jestem pewna czy mam dobrze, ale tak mam w zeszycie.
Może niektóre mam źle, ale napewno: D., l.poj, B.,l.poj, D.,l.mn mam dobrze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:43:12+02:00
M jest hrabia|
D nie ma hrabiego
C się przyglądam hrabie|mu
B widzę hrabie|go
N idę z hrabią
Msc mówię o hrabi|m / hrabi
W hej hrabio !

m hrabio|wie
d hrabiów
c hrabio|m
b hrabiów
n z hrabia|mi
msc o hrabia|ch
w hrabio|wie !
4 4 4