Odpowiedzi

2010-03-28T20:37:45+02:00
1.Bardzo lubię patrzeć na śpiące i chrapiące dzieci.
2.Mimo najlepszych chęci nie zdążymy na pocią ekspresowy.
3.Rudy Andrzej jest bardzo zazdrosny i kłótliwy.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • czez
  • Rozwiązujący
2010-03-28T20:39:44+02:00
1.Bardzo lubię patrzeć na śpiące dzieci, ponieważ w tym momencie wyglądają prześlicznie.
2.Mimo najlepszych chęci nie zdążymy na pociąg, który właśnie odjeżdża.
3.Andrzej jest kłótliwy, przez co mnie denerwuje.
3 2 3