1bok ma 96 cm drugi jest 3razy krutszy oblicz pole i obj tego prostokąta
2 1 bok prostokąta ma 16cm a drugi jest o 9cm krudszy. oblicz pole i obj. tego prostokąta
3 obj trujkąta rowniramiennego 23,7cm podstawa trujkąta jest równa 8,5 cm jaką długość mają ramiona tego trujkąta

3

Odpowiedzi

2010-03-28T20:38:23+02:00
1.
a= 96 cm
b=96cm/3 = 32cm
Pole = a*b
Pole = 96cm*32cm=3072cm
Objetosc = prostokat nie posiada objetosci
2.
a=16cm
b=7cm
Pole = a*b
Pole = 16cm*7cm=112 cm
Objetosc = prostokat nie posiada objetosci
3.
obj trujkąta rowniramiennego 23,7cm podstawa trujkąta jest równa 8,5 cm jaką długość mają ramiona tego trujkąta
ODPOWIEDZ: TROJKAT NIE POSIADA OBJETOSCI
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T20:39:40+02:00
1
96cm:4 = 24cm
1 bok - 24 cm
2 bok - 72cm
P = 24cm*72cm=1728cm2
Ob=24cm*2 + 72cm*2 = 48 cm + 144 cm = 196m
2
1 bok - 16 cm
2 bok - 16cm-9cm=7cm
P = 16cm*7cm = 112 cm
Ob = 16cm*2 + 7cm*2 = 32cm+14cm = 46cm
3
ob=23,7cm
podstawa - 8,5 cm
23,7cm - 8,5cm = 15,2 cm
15,2cm:2 = 7,6 cm
2010-03-28T20:40:51+02:00
1. 1bok 96 a drugi 32
P=a*b
P= 96*32
P=3072cm[2]
2. 1 bok 16 cm
2 bok 7cm
p=a*b
p=16*7
p=112cm[2]
o=2a*2b
o=32+14=48cm
3) 1 ramie 23,7 drugie 23,7 bo to trojkat rownoramienny a trzeci bok yo 8,5