Odpowiedzi

2010-03-28T20:42:03+02:00
Taka jest pierwsza tajemnica modlitwy: jest ona naszą decyzją, naszym aktem, naszą czynnością. Na modlitwę trzeba pójść, trzeba wybrać na nią miejsce i czas, trzeba uczynić aktem podlegającym naszej woli modlitewny gest: uklęknięcia, stanięcia przed Panem, przed symbolem Jego obecności, złożenia czy otwarcia dłoni. Nikt tego nie zrobi za nas, modlitwa w nas nie zacznie się ,,sama'' wbrew naszej woli czy bez niej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:43:44+02:00
Zacznę od tego co to jest modlitwa, a więc modlitwa jest to rozmowa z bogiem. poprzez modlitwę zbliżamy się do zmartwychwstania. w czasie modlitwy dziękujemy Bogu, przepraszamy Boga i kierujemy do niego nasze prośby. nasza modlitwa powinna być szczera. tajemnicą modlitwy jest łaska Pana Boga, w której dał nam możliwość komunikacji ze sobą, często za wstawiennictwem świętych.