Odpowiedzi

2010-03-28T20:40:11+02:00
X - prawidłowe odpowiedzi
y - błędne odpowiedzi

x+y=15
5x-2y=54

y=15-x
5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=84
x=12

y=15-12
y=3

odp: Szymon rozwiązał prawidłowo 12 zadań .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:43:46+02:00
X-dobre odpowiedzi
x-15-złe odpowiedzi

5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=54+30
7x=84/:7
x=12

odp.Szymon odpowiedział dobrze na 12 pytań
2010-03-28T20:43:52+02:00
X-> liczba dobrych odpowiedzi
y-> liczba złych odpowiedzi

x+y=15
5x-2y=54

x=15-y
5(15-y)-2y=54

x=15-y
75-5y-2y=54

x=15-y
-7y=-21

x=15-y
y=3

x=15-3
x=12

Odp. Szymon rozwiązał 12 zadań prawidłowo.