Odpowiedzi

2009-10-31T12:49:40+01:00
270- podwyżka (to 15% pensji)
270*100:15= 5400- pensja dotychczasowa
5400+270=5670zł- nowa pensja
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • awin
  • Rozwiązujący
2009-10-31T12:50:53+01:00
270 zł = 15%

270 zł : 15= 18 zł - I to się równa 1%

18 zł x 100%= 1800zł- stare wynagrodzenie

1800zł + 270 zł = 2070zł

4 5 4
2009-10-31T12:52:20+01:00
270 - 15 %
5 % - 90
10% - 180
100% - 1800
1800 + 270 = 2070 zł
pensja pani kasi po podwyżce wynosi 2070 zł
4 5 4