Pan Jerzy Gromada po wypłacie ma 400zł żona ma 300 córka przynosi im po 150 na miesiąc a syn bierze od nich 50 zł co 2 tygodnie ile im zostanie po zliczeniu wszystkiego kiedy dochodzi do tego opłacenie wody za 120 .Ile zostanie im dla siebie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:44:06+02:00
(400+300+150=850
850-50*2=750
750-120=630
1 5 1
2010-03-28T20:45:35+02:00
400+300+150+850
850-(50*2)=750
750-120+630

Zostanie im 630zł
1 5 1
2010-03-28T20:46:08+02:00
400 + 300 +150 = 850
850 - (50 * 2) = 750
750 - 120 = 630

zostaje im 630 zł a na osobę 157,5