Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T20:44:25+02:00
Dzięki Ci,Ojcze na niebie,za to,
że uczyniłeś nas członkami jednej rodziny.
Dobrze jest widzieć,że należymy do Ciebie
i do siebie nawzajem jako bracia i siostry.
Proszę,pomóż nam kochać się
choćby to było trudne i troszczyć się o tych,
którzy należą do Twojej wielkiej rodziny,
a żyją w krajach, gdzie mają niewiele do jedzenia
i może nie mają gdzie mieszkać.
Pomóż nam dzielić się z nimi,
tak jakbyśmy dzielili się z własną rodziną.
Dobry Boże,
Wejrzyj proszę na każdego z mojej rodziny;
Chroń ich przed niebezpieczeństwem - utrzymuj ich
w zdrowiu i obdarz twoim pokojem.
Amen
2010-03-28T20:45:21+02:00
Zdrowaś marjo łaskiś pełna pan z tobą błogosławionaś ty między niewiastami i błogosławiony owoc żywota twojego jezus
święta mario matko boża módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinie śmierci naszej Amen . bożee dziękuje ci za szcześliwy dzień i prosze o szczęsliwą noc o zdrowie dla mamy taty brata/siostry i wszystkich w rodzinie a także by każda wspólna chwila spędzona w naszym gronie byłaa zapamiętywana jako ta najlepsza chiwlaaa ;)

o takie coś hcodzii :| Xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:03:39+02:00
Proszę Cię Panie Boże o łaskę zdrowia dla mojej rodziny. Doświadczasz nas ostatnio ciężkimi krzyżami ale ufam Tobie Boże i wiem że dajesz nam tylko takie krzyże które możemy unieść. Proszę Cię Chryste by te doświadczenia ostatnich tygodni pogłębiały naszą wiarę.
1 4 1