Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T13:37:40+01:00
"Czas szybko mnie do przodu, a wraz z nim rozwój technologi informacyjnej"
Coraz bardziej popularne staje się prowadzenie własnego biznesu przez internet. Taka moda dopiero wkracza z zachodu na tereny Polski. Zresztą już widzimy tego skutki. Mnóstwo sklepów internetowych, księgarni, wystaw.
Co jednak daje poczucie lepszego biznesu w internecie?
Myślę, że ogólny łatwy dostęp, nie trzeba wychodzić z domu, łatwo zapłacić i zdobyć potencjalnych kontrahentów.
2009-10-31T17:26:38+01:00
"Czas szybko mknie do przodu, a wraz z nim rozwój
technologi informacyjnej"
Coraz bardziej popularne staje się prowadzenie własnego biznesu przez internet. Taka moda
dopiero wkracza z zachodu na tereny Polski. Zresztą już widzimy tego skutki. Mnóstwo sklepów internetowych, księgarni, wystaw.
Co jednak daje poczucie lepszego biznesu w internecie?
Myślę, że ogólny łatwy dostęp, nie trzeba wychodzić z haty, łatwo zapłacić i zdobyć potencjalnych kontrahentów.
1 1 1