Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:56:21+01:00
Pierwsze wydanie w 1983 r. (1.0)

Wersje:
Wersje dla MS-DOS:

* Listopad 1983 Word 1
* 1985 Word 2
* 1986 Word 3
* 1987 Word 4 czyli Microsoft Word 4.0 for the PC
* 1989 Word 5
* 1991 Word 5.5

Wersje dla Apple Macintosh:

* Styczeń 1985 Word 1 for the Macintosh
* 1987 Word 3
* 1989 Word 4
* 1991 Word 5
* 1993 Word 6
* 1998 Word 98
* 2000 Word 2001, ostatnia wersja kompatybilna z Mac OS 9
* 2001 Word v.X, pierwsza wersja przeznaczona wyłącznie dla Mac OS X
* 2004 Word 2004
* 2008 Word 2008

Wersje dla Microsoft Windows:

* Listopad 1989 Word for Windows
* 1991 Word 2 for Windows
* 1993 Word 6 for Windows (numer "6" został użyty, żeby utrzymać zgodność numeracji z wersjami dla DOS, Macintosh, ale przede wszystkim jako chwyt marketingowy – wydawana w tym samym czasie nowa wersja WordPerfecta, ówczesnego głównego konkurenta. miała właśnie numer 6.0).
* 1995 Word 95, znany również jako Word 7
* 1997 Word 97, znany również jako Word 8
* 1999 Word 2000, znany również jako Word 9
* 2001 Word XP, znany również jako Word 2002 lub Word 10
* 2003 Word 2003, znany również jako Word 11 ale oficjalnie nazwany Microsoft Office Word 2003
* 2006 Word 2007, nazwa kodowa "12", oficjalnie nazwany Microsoft Office Word 2007
2009-10-31T13:00:30+01:00
Pierwotnie Word został stworzony z systemem DOS w roku 1983.

Modyfikacje:
-1983 Word 1,1985 Word 2,1986 Word 3,1987 Word 4,1989 Word 5 ,1991 Word 5.5.
-1989 dla Windowsa, 1991 Word 2, 1993 Word 6,1995 Word 95, 1997 Word 97, 1999 Word 2000, 2001 Word XP, 2003 Word 2003, 2006 Word 2007,