Odpowiedzi

  • awin
  • Rozwiązujący
2009-10-31T12:58:42+01:00
Ludzie szukają pocieszenia w piciu alkoholu i w braniu narkotyków. mają problem, są zrozpaczeni, nie wiedzą co robić i najczęściej piją alkohol lub biorą narkotyki. Chcą się wyżyć na własnym zdrowiu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T12:59:12+01:00
Ludzie z pewnościa zaczynają pić lub brac narkotyki głównie aby sie komuś przypodobac i zrobić wrażenie czesto takze takie osoby maja problemy z samym sobą a także z rodziną wtedy popadają w depresje w ten sposób zaczyna się nałóg z któróego żaddko kiedy udaję się wyjść. Niesie to za sobą bardzo duże konsekwencje.Ludiz epopadają w uzależnienie staja się agresywni moga stosować przemoc wobec innych.
2009-10-31T13:07:13+01:00
Ludzie popadają w te nałogi ponieważ dla niekturych jest to rozwiązanie problemów lub z nudy, ciekawości itd.. Jest to ucieczka od stresu,
ucieczka i zapomnienie o problemach,
bycie rebeliantem i ryzykantem,
ucieczka od nudy/chęć zabawienia się,
ucieczka od trudnych decyzji,
poczucie bycia kimś wyjątkowym,
bycie częścią określonej grupy ludzi
Czasami ludzie biorą też bezmyślnie co zdarza się najczęściej.