Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T20:55:21+02:00
V=15cm*32cm*45cm=21600cm³=21,6dm³
21,6dm³=21,6l=21,6kg

21,6kg*0,8kg=17,28kg

odp.:waży 17,28kg.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T20:55:59+02:00
32cm * 15cm * 45cm = 21600cm3

21600cm3 / 1000 = 21,6 dm3

21,6 dm3 = 21,6 l

1l ropy = 0,8kg

21,6 * 0,8kg = 17,28kg

Odp. Kanister ropy waży 17,28 kg
2010-03-28T20:57:52+02:00
A = 32cm = 3,2dm
b = 15cm = 1,5dm
c = 45cm = 4,5dm

V = abc
V = 3,2dm × 1,5dm 4,5dm
V = 21,6dm³ = 21,6l

21,6 × 0,8kg = 17,28kg

Odp.:W tym kanistrze jest 17,28kg ropy naftowej.
1 5 1