Odpowiedzi

2010-03-28T20:57:56+02:00
Konkurent - konkurent
sarna - jeleń
ziemniak - pierz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T20:59:24+02:00
Dwa gatunki pantofelka: Paramecium aurita i Paramecium caudatum.

Szczur wędrowny-Szczur śniady

Kormoran Czarny - Kormoran Czubaty
2010-03-28T20:59:35+02:00
» Przykłady zwierząt:
-pasożyty wewnętrzne, czyli pchły, kleszcze, pijawki(odżywiają się krwią swoich żywicieli)
-pasożyty wewnętrzne, czyli tasiemiec, glista ludzka(pobiera składnki pokarmowe z jelita żywiciela)