Odpowiedzi

2009-10-31T13:52:02+01:00
Latem postanowiłem rzekomo wybrać się polanę..Wziołem ze sobą maskotkę welnianą.zabawnie było w podskokach wesoło aż spostrzegłem sarnę ie małą
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T15:37:19+01:00
Leżałem na łóżku z małpką oglądając bajeczkę.Byliśmy z nią w parku na łeweczce, nad rzeką w końcu zmeńczeni wróciliśmy do domku. Z małpką miło spędziliśmy dzień. Na wieczór oglądaliśmy wieczorynkę która bardzo małpce się spodobała. Na koniec ucałowałem małpkę i poszliśmy spac .
2 5 2