Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T13:09:17+01:00
* różdżka wykonana z pióra feniksa
* obaj znali mowę wężów
* ich rodzice 'byli mieszańcami"
* obaj byli pupilkiem Dumbledora
*obaj mieli sporo przyjaciół

różnice:

*wielkie zainteresowanie czarną magią przez Riddla
* Harry dobry - Ridlle zły
*Harry - Gryffindor zaś Riddle Slytherin
*pragnienie czynienia dobra - Harry
42 4 42
  • awin
  • Rozwiązujący
2009-10-31T13:12:29+01:00
Oboje są sierotami
Są podobni do siebie z wyglądu
znają mowę męzów
Mieli dużo przyjaciół
Ich różdżka była wykonana z pióra feniksa jednego ptaka

I to chyba wszystko xD
18 2 18