Odpowiedzi

2009-10-31T13:09:44+01:00
X - cena kurtki przed obniżką

x - 10% z x = 450 zł
x - 0,1x = 450 zł
0,9x = 450 zł
x = 500 zł

Pozdro)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T13:10:13+01:00
450 - 90 %
x - 100%
90x=45000/:90
x=500

Odp.Kutka przed obniżką kosztowała 500zł.
5 3 5
2009-10-31T13:22:40+01:00
90% 450zł
100% ?

?= (100×450)/90 = 500zł



Odp. Kurtka przed obniżką kosztowała 500zł
7 2 7