Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:14:13+02:00
A) 0,25x+0,4=0,35
0,25x = 0,35 - 0,4
0,25x = -0,05 /: 0,25
x = -0,2

b) 1-0,2x=-0,3x
-0,3x = 1 - 0,2x
-0,3x + 0,2x = 1
-0,1x = 1 /: (-0,1)
x = -10

c)0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x - 0,1x = -0,1 + 1
-0,09x = 0,9 /:(-0,09)
x = -10
1 5 1
2010-03-28T21:16:31+02:00
Rozwiąż równania.
a) 0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05
x=-0,2
b) 1-0,2x=-0,3x
1=-0,3x+0,2x
-0,1x=1
x=-10
c)0,01x-1=0,1z-0,1
0,01x-0,1z=-0,1+1
0,01x-0,1z=0,9
0,1(0,1x-z)=0,9
0,1x-z=9
Co do tego c zrobiłam tak bo była literka z
1 5 1