Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T21:08:25+02:00
400 : 10 = 40
40 X 30 ( % ) = 120
Mnie wyszło ,że jest to liczba 120 .

Pozdrawiam :)
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T21:08:50+02:00
30% to inaczej 30 setnych: 30/100. czyli 30% z liczby 400 to czesc 30/100 z tej liczby. Mam wiec:

(30% z liczby 400)=30/100 x 400 = 120.

matematyka-sos.ucoz.ru
5 4 5
2010-03-28T21:10:21+02:00
400 × 30 % = 400 × ³/₁₀ = ⁴⁰⁰/₁ × ³/₁₀ = ⁴⁰/₁ × ³/₁ = ¹²⁰/₁ = 120

Pozdro:)
6 3 6